15 Mayıs 2009 Cuma

artık bitti...

Başlıktandan da anlaşıldığı gibi artık bitti.2 yıllık emzirme serüvenimiz son buldu.Beyza'nın bu kadar çabuk pes edebileceğini hiç düşünmemiştim.Tabiki zor oldu ama ben daha fazla şiddetli olacağını düşünmüştüm.5 mayıs salı sabahı kıpkırmızı salçayla bu işi bitirdik.Beyza görür görmez korktu anne pis olmuş dedi ve o gün bu gündür aklına geldiğinde anne pis oldu diyor.Şimdi sırada tuvalet eğitimi var ona da yavaş yavaş başladık.Bakalım ne kadar sürecek.
Pastalarımı görmek isterseniz buyrun:)

2 yorum:

eviminnuru dedi ki...

tam zamanıymış her ikisininde ben oğluma erken başlatmıştım tuvalet eğitimini ama çok zorlandım 2.doğum gününde bezyoktu artık tecrube etmiş oldum size kolay gelsin:)

уαѕємin... dedi ki...

:)))) hadi hayırlısı kıyamam pis oldu diyormuşş yavrum benimm

biz wc işini halletik çok rahat oluyor alıştıklarında darısı başınıza... :)


öpüyourz