30 Nisan 2009 Perşembe

Doğum günü hayalleri:)

Yazmayalı ne kadar oldu ben bile hatırlayamıyorum artık.Pasta kursum tam gaz devam.
Beyza bensiz hiç bu kadar uzun kalmamıştı babasıyla.Hiç beni aramamış ama babasınada yapmadığını bırakmamış.Eve döndüğümde yorgunluktan yerinden bile kalkamıyordum eşim:)
Beyzamda alıştı yaptığım pastalara.Doğum günü yaklaştıkça pasta hayallerimizde artıyor.
Beyzama soruyorum
_pastan nasıl olcak kuzum

_2 olcak

_üzerinde neler olcak peki


_mmmmmmmm(önce düşünüyor)
_ee ee olcak bideee daydırak olcak bideeee oyuncak olcak

diye seviçle anlatıyor,mutfakta pasta börek işiyle uğraşıyorsam Beyza hemen
_anne doğumgünüsüm yap
diye söylenip duruyor.

Artık konuşması çok ilerledi.Gerçi benim biraz tercümanlık yapmam gerekebiliyor.Harfleri tam çıkartamadığından herkes benim kadar iyi anlamıyor dilinden.


Resimler sabah kalkar kalkmaz çekildi.Sabah mahmuru yani:)














Bu oyuncaklara her gittiğimizde binmek istiyor,her seferindede korkarak iniyordu.Son gittiğimizde de zor ayırdık.








3 yorum:

EHA dedi ki...

ne güzel pasta yapmakta ustalaşıyosunuz :)
beyzanın mahmur halleride pek bi şirin maşallah.
sevgiler

Şekerci Butik dedi ki...

oyy maşallah fıstık sana...harikasın harika..

demek pastada kaydırak olucak oyuncak olucak...haha ayy yerim senin o dillerini... maşallh...

öpüyorum,

Şekerci Butik dedi ki...

anneler gününüz kutlu olsun..

sevgiler,