8 Eylül 2008 Pazartesi

Hayırlı Ramazanlar...........

Herkese hayırlı ramazanlar.Beyza son dönemde ufak bir soğuk algınlığı atlattı.İlaç takviyesiyle doktora gitmeden iyileşti çok şükür.Ama inanılmaz derecede huy değiştirmeye başladı.Büyük bir olasılıkla yeni çıkacak olan dişleri rahatsız ediyor.Ramazan dolayısıyla çok fazla iftar davetine katılıyoruz.Sağolsun beyza kucağımdan hiç inmiyor.Kimsenin kendisine yaklaşmasınıda istemiyor.Kalabalık odaya kesinlikle girmiyor.Birde yeni huy olarak ağlama krizleri başladı.Eğer istediği şey olmazsa avazı çıktığı kadar ağlıyor,ta ki isteği olana kadar.Bu dönem inş.en kısa zamanda geçicek diye umuyorum.Allah bana kolaylık versin....

4 yorum:

RUMEYSA dedi ki...

ayyy ALLAH sana gerçekten kolaylık versin...

ya benim kardeşimde hala dediğin gibi 5 yaşına gircek yakında ama hala istediği bişey olmadığında ağlamaya başlıyo :(

inş beyzanınki devam etmez :)

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Ya inan bütün çocuklar böyle Ağlamak onların silahı bence : )

Resimde çok tatlı ve masum çıkmış beyza hanım sevgiler :)

uçan talhanın annesi dedi ki...

en önemli silahları ağlamak ve çocuklar bunu çok iyi kullanıyorlar... biraz sabırla bu alışkanlıklarından kurtulabilirler sana kolaylıklar dilerim...
maşaallah güzel kuzuya.

уαѕємiη... dedi ki...

ağlamayı koz olarak kullanıolar zaten kolay gelsin canım