27 Ağustos 2008 Çarşamba

Beyza'nın son zamanlarda uyku düzeni değişti.Ama bu değişim benim için gayet zevkli hale geldi.Şöyle akşam yatma saati 11-11.30 civarı gecede en az 3-4 kez emmek için uyanıyor.Tabi nerdeyse bütün gece beraber uyuyoruz.Sabahlarıda 9.30-10 gibi uyanıyor çok şükür.Bende günün yorgunluğunu sabah uykularında atabiliyorum.Öğlende bir saat uyusa benim için yeterli oluyo.Gelelim diğer gelişmelere:Artık ne istediğini yada ne yapmak istediğini kendi dilince anlatabiliyor.Dışarı çıkacağımız zaman hemen bebeğini yada bir ayısını kucaklayıp getiriyor.Tanımadığı insanlara karşı hala çekingenliği devam ediyor malesef.Ne yemek istediğine de kendi karar veriyor.Ocağın üzerinde tencereler varsa tek tek kapaklarını açtırıp beğendiğini yemek istiyor.iki kelimelik cümlelerde kurmaya başladı.Geçen gün anne suççem dedi.Çok şaşırdım.
Daha dün küçücük bir bebekken, ne kadarda hızlı büyüdüğünü pek fark edememişim doğrusu.Beyza'ya yeni 2 kitap daha aldım hayvanlar ve renkler.Sayfaları tek tek çevirip hangi hayvan olduğunu bana söyletip kendi dilince tekrar etmeye çalışıyo.En tatlı söylediğide penguen .(meguen gibi bişiy söylüyo)Her nerde boncuk renkli taş gibi şeyler görse mama diye tutturuyo.Onların mama olmadığını anlatmaya çalışıyorum.Tabi biraz zor olduğu için ortada pek küçük şeyler bırakmamaya özen gösteriyorum.
fotoğraf makinesini gördüğü an elimden almaya çalışıyo malesef.O yüzden pek yeni resim yok.
Aşağıdaki resimler bir alışveriş merkezinin oyuncak reyonu.Her gidişimizde bölümde uzun süre oynuyor.Ama bir türlü hangisini alacağınada karar veremiyor.



2 yorum:

RUMEYSA dedi ki...

bu kadar peluş oyuncak arasından bende olsam hangisini alacağıma karar veremezdimm ayy bende hatırlıyorrumdaa bi alışverişe gittiğimiz zaman hemen oyuncak reyonuna saldırırdım...

uyku düzenine gelince bebeklerin gece uyanmaları iyi olmuyorr kendi kardeşimden biliyorum ALLAH tan artık hiç bi sorun kalmadı (e bide kalsaydı 4 yaşındaa :)

kendinize iyi bakınn

уαѕємin... dedi ki...

oyuncak reyonuna ilgi duymak her yaşta mümkün sanırımbenim bile ilgimiş çekiyor .:))

emme faslı bitince uykularıda zamanla düzene giriyor

umarımbu günler çabuk gelir ;)