11 Haziran 2008 Çarşamba

iyi haber,yeni fotolar:

banyosunu yapmış ,pijamalarını giymiş, saçlarda taranmış,
uyumadan önce kitabını okuyan beyza..........

ne zaman foto çekmeye kalksam makineyi isteyen hali :
iyi haber evet
bugün doktor kontrolü vardı beyzanın saat 11 de olan randevuya 12 gibi gidince yarım saat kadar bekledik
doktoru odasında yokken içerdeki oyuncaklarala oynamak isteyen beyza doktoru görünce avazı çıktığı kadar ağladı
doktoru bile çingene kız diyo seviyo artık kuzuyu:))))))))
(eee o kadar iğneyi bende yesem hastane kapısından girmem valla)
neyse genel muayeneden sonra ciğerlerinin temiz olduğunu söyleyince
derin bir oh çektim:))))))
bronşit olmuştu kuzum e hafif bir hastalık geçirmedi
neyse artık eski sağlığına döndü kuşum
Rabbim bebişlerimize sağlıklı günler versin inş.

2 yorum:

уαѕємiη... dedi ki...

oh çok şükü r güzel haberler güzel fotolar

hep böyle iyi haberlerini alırız inş. kuzumun

öpüyoruz sizi

beyzanın annesi dedi ki...

çok teşekkürler yasemin

bizi yalnız bırakmadığın iyi dileklerinle yanımızda olduğun için teşekkürler