10 Haziran 2008 Salı

İlk Adımlar

BEYZA dün akşam itibariyle yürümeye başladı :)))))))))))))))))))))))))))))
yürümeye başladı dediysem kendi ellerini koltuktanraktı ve bi anda adımlar atmaya başladı .
bizse çığlık çığlığa şok geçirdik....
fotoğraf makinesini rahatrakmadığı için ne resim çekebildik ne görüntü ama en kısa zamanda inş.
Beyza artık kelime haznesinide baya genişletti
mesala susadığı zaman suççem diyo
amca ,gel gel, attı,gitti,düştü,ver,teyze,abi,,kiraz hatta geçen gün sekiz bile dedi
maşallah kuzuma
hala gece uykularımız perişan halde .saat başı değil artık 40 dk da bir uyanıyo
bir ağlıyorki sormayın
galiba yeni dişler yolda
hayırlısıyla şu dişler bir çıksada kuzumda rahatlasa bende rahatlasam
bizde haberler şimdilik bu kadar resimler en kısa zamanda inş.
yarında kontrolümüz var hastanenin kapısından girince ağlamaya başlayan beyzabakalım nasıl kontrol edecez
bize kolay gelsin o zaman:))))))))))))))

5 yorum:

AYSUN dedi ki...

Merhaba maşallah annesi çok güzel bir kız BEyza.. Ve benim en beğendiğim isimlerden biri:)

Hayırlı olsun adımları. Hep güzellikler versin Allah'ım kuzuya...

beyzanın annesi dedi ki...

teşekkürler Aysun:)))

уαѕємiη... dedi ki...

oy oy oyyy maaşallah kuzuma emin adımlarla yürüsün hep ileriyeee

ee sende peşinden koşuşturmaya başlarsın artık

öpüyoruz sizi

beyzanın annesi dedi ki...

sorma yasemincim
emeklerken yetişemiyordum hızına şimdi ne olacak bakalım:)))))))))))


gerçi tam yürümeye başlamadı gittiği yerden dönemiyor poposunun üzerine oturuyor hemen

neyse bunada şükür diyorum

bizde sizi öptük:))))))))

Esra dedi ki...

Hayırlı olsun ilk yürümesi..Asıl işin bundan sonra başlıyor.Allah yardımcın olsun
Çok tatlı bir bebek maşaallah Allah bağışlasın