27 Mayıs 2008 Salı

1.Yaş Kontrolü:

Bu pazartesi birinci yaş kontrolü ve aşılarımız vardı.Bende aldım beyzayı düştüm yola tek başıma.Otobüsle yolculuk ettik kızımla ee burası istanbul olunca siz düşünün gerisini bir yaşında huysuz bir bebekle sıcakta otobüse binmeyi.Takip ettiğim bloglar arasında olanhttp://www.annevebebisi.blogspot.com bahsetmişti MK yla yaptıkları otobüs yolculuğundan .Orada otobüslerde bebek arabalarıyla girebilmek için özel bölüm varmış ne harika ya...............
Türkiyede bırakın bebekler için engelli vatandaşlar için bile yer yok :((((((((((((((
Neyse bindik otobüse iş saati olduğu için baya bi kalabalıktı beyza çok sıkıldı normal zamanda bile kalabalığa tahammül edemez zaten canım kızım en sonunda uykuya daldı .
Hastaneye vardığımızda saat 10 olmuştu bile bizim randevumuz 9 daydı neyse yarım saat falan bekledikten sonra içeri alındık
Beyza hemen olayı çaktı bastı yaygarayı doktor amcası benim kucağımda muayene etmek zorunda kaldı her şey normal çıktı sadece hafif bir soğuk algınlığı geçiriyo bayzoş
kilosu 9500
boyu 75 cm
bunlarada normal dedi
daha sonra yürüyüp yürümediğini sordu
bende sıraladığını bir iki adım atabildiğini söyledim bir iki ay daha yürüyemezse kalça çıkılığı olup olmadığına bakılacak ( kafam karıştı valla anlamadım bişey, zaten yeni doğduğunda bakılmıştı:)falan filan.
daha sonrda aşıları yapıldı artık bir yaşında olduğu için koldan yapıldı aşılar yine benim kucağımda bir kolundan su çiçeği bir kolundan kızamık, kızamıkçık ,kabakulak tabi beyzanın çığlıkları eşliğinden oluyo tüm anlattıklarım
en son olarakta kan sayımı parmağındanda kan alındı sonuç ;kan değerleri düşük e zatan kaç aydır kan damlası kullanıyoduk şimdide şurubuna başlıycaz hadi hayırlısı şurup içmekten nefret eden beyzaya içir içirebilirsen...............:(:(

Hiç yorum yok: