21 Nisan 2008 Pazartesi

bu resimde çok farklı çıktığı için ekliyorum,
korktum diyen hali,

Anne evi güzel süpürememişsin ben sana temizliyeyim bari:)))





Beyza son zamanlarda iyice anneci olunca blogta biraz askıya alındı .Beyza dan son haberleri vermek istiyorum.Artık iyice emeklemeye başladı nereye gitsem peşimde dolşıyo.Tutunarak yürümeyide ilerletti bu aralar biraz daha cesaretlense ilk adımlarını atmaya başlayacak inş.



kelime haznemizde günden güne çoğalıyo son zamanlarda en çok anne ,aç,abi,at, diyo.



kedi köpek gibi kıllı hayvanlar (gerçek kedi köpek yada oyuncağı yada resmi)gördüğünde korktuğunu belirtmek için dudaklarını uzatıp huhu diye sesler çıkarıyo.daha sonra sorduğunda sen kedi gördünmü diye korktum demeye çalışıyo.ilk dişimize kardeş de geldi artık iki dişli canavar oldu beyzoş)))))

1 yorum:

Unknown dedi ki...

maşallah benim kızıma beeee büyüsün bir an önce yürüsün koşsunda mirayımla oynasın :)benim kızıma arkadaş çıksın halasıııı